דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת מורה פרטי 

מאת    [ 11/12/2011 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 5706 פעמים ]

אז אתה צריך מורה פרטי. אתה לא לבד. 76.3% מתלמידי ישראל נעזרים במסגרות שונות של תמיכה לימודית לאחר שעות הלימודים הפורמליות של מערכת החינוך הרשמית.

אבל...איך בוחרים נכון את המורה הפרטי שלך? את אותו מורה פרטי שיגרום לך להבין את החומר, לרצות ללמוד ויותר מהכל - יהפוך את חווית הלימודים הקשה, המפחידה והמתישה לחוויה קלה, מעניינת שתגרום לך לרצות ללמוד עוד - כי בעצם הכל קטן עליך. איך עושים את זה נכון? כיום יש אתרי אינטרנט רבים שמאפשרים מציאת מורה פרטי לפי פרמטרי חיפוש מרובים. אבל איך למצוא נכון את המורה הפרטי שלך? להלן הדגשים שיש לשים אליהם לב כשבוחרים מורה פרטי:

1. אומרים ש"אין הנחתום מעיד על עיסתו", זה נכון גם לגבי מורים פרטיים. מורה פרטי יכול לכתוב על עצמו סיפורים וניסים ונפלאות... אבל, רק תלמידים שעברו שיעור אצל המורה יכולים באמת להגיד לכם איך הוא. האם הוא מלמד טוב. אם נתקלתם באתר שבו כל אחד יכול לכתוב חוות דעת על המורה ואתם לא באמת יודעים אם זה לא המורה עצמו או מישהו מהחברים שלו שכתב עליו סיפורים, חפשו אתר אחר. חפשו אתר שמבטיח לכם שחוות הדעת על מורה מסויים הן חוות דעת אמיתיות מתלמידים שהשלימו לפחות שיעור אחד אצל אותו המורה. חפשו אתר שמאפשר רק לתלמידים שביצעו שיעור פרטי עם המורה המבוקש להעות חוות דעת. 

2. צורת ההתבטאות של המורה הפרטי יכולה להעיד רבות על אופיו. מורה שמשבח את עצמו ללא קשר לנושא הלימודים שלו (למשל מתפאר בתואר בניהול למשל), יתכן שלא יתאים לכם. על המורה הפרטי לפרט את האיכויות הלימודיות שלו ואת צורה הלימוד שלו שתגרום לכם או לילד שלכם להתליח בלימודים. חפשו מילים כמו "סבלנות", "מחויבות להצלחה" , "יצירתיות בהסבר" וכדומה. חפשו את הייחודיות של המורה הפרטי על פני מורים אחרים המתפרסמים לידו.

3. היום כבר ניתן ללמוד אונליין, חפשו אתר שניתן ללמוד אונליין דרכו, כדי שלא תוגבלו למורה פרטי שנמצא באזור מגוריכם. חפשו מורה פרטי שמאפשר לימודים אונליין. חפשו מורה פרטי שמאפשר להתנסות בחצי שיעור אונליין לפני שמשלמים לו. מורה פרטי כזה יהיה בטוח לרוב בביצועיו וביכולת שלו ללמד ולהביא את התלמיד להצלחה. מורה כזה יודע שהתלמיד המרוצה פשוט יחזור אליו, כי הוא טוב.

4. אם יש פרמטרים נוספים שחשובים לכם כמו מין המורה, תכונות אופי, אזור מגורים (כדי שבכל זאת יהיה אפשר להיפגש פיזית), סננו את המורים שלכם לפיהם. חפשו מורה פרטי באתרים שמאפשרים סינון לפ פרמטרים מרובים.

5. חפשו פרסומים של המורה הפרטי - האם המורה מפרסם חומרי לימוד שכתב, ניתן להתרשם בעזרתם מרמת ההוראה ומאופן הלימוד של המורה הפרטי.

שיהיה לכם בהצלחה בלימודים עם מורה פרטי.

אתר שיעורים - לימודים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב